Talha, İstanbul, 17

napiyim:

lionessofthemoon:

psychoducks:

boylemisoylenir:

psychoducks:

volkihavuzjpg:

m-c-vagina:

allahım sen günah yazma

:( gamze bu ne :( :(

ya kızlar bu çocuk fazla kız değil mi makyaj yapsa her erkek saplar buna

Erika linder mi ne adı zaten kız

WAT

ulan kadının kafası rahat saçı kısalt kız düşür uzat erkek düşür

işte hayad bu be…

lezbiyen oldum

dgdfkbjdfl tagged bora yanya be

böyle karı mı olur aq erkek gibi siktirsin gitsin ya

(Kaynak: omniscientme, moanofthemoon gönderdi)

ŞEYDANIN TROLLÜ. NEFES ALAMADIM AQ LKSDAMJADSPLDASZCXASDCZXASDZCXASD

ŞEYDANIN TROLLÜ. NEFES ALAMADIM AQ LKSDAMJADSPLDASZCXASDCZXASDZCXASD

YA NEYSE BUGÜN KANKALARLA Bİ BARA GİTTİK TAAM MI HER ZAMANKİNE. ERGENLER FALAN VARDI İŞTE. ÇOCUKLAR BAYA ŞARKI AÇTI METAL FALAN. DEDİM AQ BUNLARI MI DİNLİYONUZ METAL DİYE GİTTİM TORNADO OF SOULS AÇTIM. TAM SOLOSUNDA KENDİMDEN GEÇİYORDUM Kİ KARININ TEKİ GİDİP ŞARKIYI SOLONUN ORTASINDA DEĞİŞTİRDİ. ANA AVRAT SÖVÜCEKTİM HATTA YATIRIP DÖVEREK SİKİCEKTİM KARIYI YA NASI SİNİRLENDİM ANLATAMAM AQ

SİZ ANLAMAZSINIZ AQ KÜLTÜRSÜZLERİ DAVUT HEYKELİNİ FALAN BİLMEZSİNİZ :D 

AHMET DAVUTOĞLU BABASININ HEYKELİNİ YAPAN MICHELANGELOYA DAVA AÇMIŞ HELAL OLSUN KISA ADAM… :DDDDDDDDDDD ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA